Sista fredagen

Nu har jag inte bloggat på mycket länge. Jag är ingen blogg människa har jag kommit fram till, iaf när det gäller att blogga själv. Att läsa andras bloggar älskar jag, det är jag mycket duktig på o görs tusen gånger per dag. Tror jag följer kring 100 bloggar på bloglovin.se. Inte dåligt!

Imorrn fyller jag 19, ujujj va gammal jag börjar bli. Då blire kalas, kanske bio? Men jag är riktigt sugen på laserhallen oxå, men det får nog bli på söndag då det är medlemsdag!
Idag gick jag sista dagen i skolan för två veckor framåt. Jag har nämligen praktik nu, den ska jag spendera på Papegojan i Östersund. Det blir skit bra det, ska bli skönt o slippa skolan för ett tag.
Måste hinna fixa lite musik innan jag åker till stan senare idag oxå.. Skulle vara soft med ett par nya plattor. Jag önskade att jag hade en mobil med spotify på. Det hade varit för underbart!

Imorrn ska jag o Linnea gå på stan o shoppa lite. Jag måste ha några nya toppar! Nu ska jag fortsätta packa för mina kommande två veckor.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0