veckan som gått

Ujjujj vad det har hänt grejer den senaste veckan.
Det hela började med att jag gick på Andlig Rådgivning och Tarot. Gud va bra det var säger jag bara! Jag gick till ett medium som heter Maria, som jag känner till sen tidigare och hon är verkligen duktig på det hon gör.
Jag fick rådgivning från andra sidan, från min egen och hennes guide. Otroligt bra tips och råd fick jag. Personliga saker. Jag vill inte gå djupare in på det än så. Sen la hon tarot på mig, jag trodde aldrig korten skulle stämma såsom de gjorde, även där fick jag super bra råd och tips. Det hela tog ca 2 timmar, det här är något jag verkligen rekommenderar.
http://www.freewebs.com/mittmedium/
Där har ni hennes hemsida och kan läsa om henne och hennes tjänster!

I fredags hände det en grej som fick mig chockad, vaknade upp av att Daniel ringde mig och berättade att det brann i lägenhetshuset. På grund av att en alkoholiserad kvinna rökte i sängen mitt i natten, så onöööödigt.. 24 lägenheter fick evakuveras, ett flertal var vattenskadade. Mer eller mindre. Vår lägenhet har fått vattenskador i garderoben. Där har vi både massa förvaring och såklart, kläder. Alla kläder, allt, var genomblött. Kicki (daniels syster) fick ut en del kläder o allt var ju rökskadat utav helvete. Efter skit mycket tvättande så är det så gott som borta :) Tur. Eftersom jag och daniel inte har några kläder, fick vi springa på stan på lördagen och handla lite nytt! Det är skitkul o shoppa men nu fick vi verkligen köpa hela outfits, nya strumper, troser, kalsonger. Hela rubbet. Tänkte visa er vad jag hittade. Men jag längtar efter mina gamla kläder...


Svartvit klänning från Monki
Sammetsleggings från HM
Rosa hood från Gina Tricot
Paljettleggings från KappAhl
Handväska från Monki

Köpte även Svart lack kjol
Svarta leggings med färgade paljettdetaljer
Stickad randig tröja
Disney tröja med Mimmi
Haremsbyxa med fastsydd topp

Hittade tyvärr inga bilder på dom. Kan säga att jag fyndade rejält eftersom nästan allt var på rea!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0