Ny blogg

gomorroooonn!!

Nu har jag skaffat en ny blogg. Jajjemen. Den andra var så sjukt tråkig o jag ville verkligen inte blogga där. Blä. Nu har jag fått en clean o snygg design oxå!

Det är även måndag idag, o de är skitjobbigt. Faaast, de är en bra vecka. För på fredag när den är slut, så är det LOOV! det kommer bli så underbart skönt så jag dör. Kom ni ihåg från förra året då vi hade hemseans? Det ska vi ha nu på lovet, jag, daniel, sofia, maria, linnea o några fler. Jag ser fram emot det hur mycket som helst!! Det kommer bli så jävla spännande!

Vad tycker ni om designen?

PÖSSS

Kommentarer
Postat av: Tor

Härligt K! :) Allt ser väldigt bra ut.

2009-10-19 @ 11:30:21
Postat av: sofia

Det kan inte bli nnat än MYS med mycket Käääjsa ;) hahah :D

2009-10-20 @ 08:42:57
URL: http://sofiabman.blogg.se/
Postat av: Karro

2009-10-21 @ 19:25:10
Postat av: Karro

Oj, råkade trycka innan jag skrev ngt.. :P



Fin och snygg stilren blogg!!

Kul att läsa lit om dj igen :)

Är det så att du åker bort nästa helg när jag kommer hem?? :(

PussPuss

2009-10-21 @ 19:26:31
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0