morgonpigg? njae

Fy va trött jag var när jag vaknade imorse, ändå vaknade jag halv sju när jag inte början föränns vid tio? Stört. Men jag låg o drog mej så länge jag kunde med min daniel, han skulle upp o åka med bussen klockan åtta. :( trist.. Så nu får jag sova ensam några nätter.. Faaaaast, senare idag kommer Sofia hit o ska titta på tsatsiki med miig :D Då får hon inta min sköna soffa, så riktigt ensam blir jag ju inte! Bra där!

Nu måste jag skärpa mig o klä på mig, sitter här i endast långkalle o myströja. Har ingen aning om vad dagens outfit blir, om de ens blir nån outfit? Känner för mjukiskläder bara.

Det är för övrigt en soft vecka, som jag skrev tidigare. Esteterna är borta på praktik så det blir tomt på lektionerna, skönt ändå :)

NU måste jag skärpa mig!! HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: sofia

NEEEEEJ, ensam blir du icke hiihihihi hahaha :D

2009-10-21 @ 09:04:46
URL: http://sofiabman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0