Jag har bra dagar va?

Halluu allehopa!

Sitter på skolan som vanligt, eller vanligt o vanligt? Eller ja, ganska vanligt. Har inte så mycket att göra, sitter o gör en vektor tomte i illustrator. Slutar klockan tolv, sjukligt nice! Då måste jag hem o plugga manus manus manus!! Imorrn gäller det, jag är jätte nervös. tycker det är så läskigt o stå o prata inför folk. Även fast vi inte är så många plus att jag är rätt nöjd över det jag ska säga! Det går nog bra, bara jag ställer mig där i talar stolen. Fem minuter, sen är det över haha :)

Igår kväll kom sofiaaa till mej, vi kikade på tsatsiki, efter en stund kom vi på att vi ville ha godis, så då knata vi o köpte lite gosaker :) Somnade efter elva till Pippi Långstrump! Underbart!

kan inte klockan gå liiite fortare nu tack? jag vill gå hem hem hem!

vi hörs senare, pusss

BTW, IMORRN ÄR SISTA DAGEN SEN HAR JAG SÅ JÄVLA MYCKET LOV!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0