jag fick gå hem

det är nått konstigt med den här bloggen ;o senaste inlägget försvinner ibland? eller är det bara jag som fumlar?

iaf, jag klev ju upp tidigt idag som ni såg, jag promenerar till skolan kring halv tio o går in på gula. Där sitter endast linnea o hon frågar om jag inte har fått hennes sms ;o nej det har jag självklart inte för hon har inte mitt nya nummer..  i det smset skulle det stå att vi inte har någon PA-lektion idag för vår lärare är sjuk o det är likamed att vi inte börjar föränns tolv. Lite DRYGT eller? Men ändå skönt, då kunde jag promenera hem igen o skriva mer på mitt tal o kika på det senaste avsnittet av "Ensam mamma söker". MYS!

Nu börjar klockan bli mycket så om sisådär 20 minuter ska jag vandra ner igen för svenska, religion o samhälle!

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0