Halva lovet över

Hallå!

Har tillbringat halva lovet i staden hos min älskling som inte har internet, därav inget bloggande.
I måndags hade vi lite party, det var udda men rätt roligt o trevligt med bästa människor. Det har spelats frågejakten, setts på film, mysts, promenerat i staden, påhälsande på sjukhus osv. Plus, att jag fick min lön igår. NÖJD, så nu jävlar ska det äntligen shoppas. På lördag!

Imorrn ska förövrigt jag o sofia klä ut oss, fast inte till något hemskt. Vi ska va några figurer från dunderklumpen hade vi tänkt :D Funderar på om jag ska va lejonel, eftersom jag inhandlade en hemskt snygg "björnfitta" idag på röda korset för 40 spänn! Vilket kap jag gjorde där kände jag! Den är skit snygg. jag vet dock inte om det är äkta eller fejk päls. Jag intalar mig själv att det är fejk iaf, då känns det lite bättre o ha den på mig! Sen hittade jag två snygga hårband på dollarstore, ett brunt o ett guld för 10 spänn styck. Dom har likadana på HM för 30 spänn, så det var oxå ett bra kap! Lite hårspännen fick oxå följa med hem.

Nu har vi fikat o jag ska se på nån serie o njuta av lovet.


Såhär ser den ungefär ut!

Kommentarer
Postat av: mamma gudrun

Wowhh, vilken stilren och snygg blogg!

Den vill jag läsa.

Kram/mamma

2009-11-06 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0