Mycket firande på G!

Fick en kommentar av kära "Faster Agge", som numera är "Mamma Agge", att hon och Liam tyckte att jag skulle uppdatera lite. Okej då, tänkte jag. På helgerna som jag oftast tillbringar i staden där vi inte har internet kan jag ju inte uppdatera, men på veckorna kan jag väl åtminstone, då jag har tillgång till internet 24 h om dygnet ;o

Sitter just nu på gula och Jay-Z - Empire State Of Mind spelas i högtalarna, (för övrigt så är det min favorit låt för tillfället. Lyssna på den säger jag bara!!) och jag håller på med att retuschera ett foto på Malin som jag tagit i studion, det blir kanske till o med ganska bra. :)

Även att det börjar vankas jul, o det är såå mysigt. Längtar efter all god mat o sällskapet. Själv får jag fira jul två dagar i rad i år ;) Den 23e ska jag infinna mig hos daniels pappa Lars-Erik och Lena. Där kommer det vara massa folk, upp till 25 pers ungefär. Det kommer bli skit kul :D och tidigt på julaftonsmorgon åker jag hem till strömsund igen o myser där.

I helgen som var firade jag min kompis Jonas som fyllde hela arton åår, det var mycket roande. Vi spelade biljard, vi var på GOA, vi var på The Rock. Japp, där va jag. Kvällen började lyckad och slutade lyckad.

Och nu till helgen kommer stadsborna till mig. Då ska vi mysa o ha det trevligt. Och nästa vecka börjar med ännu ett firande av en blivande arton åring, nämligen Elias! Grattis i förskott!


Från vänster: Fuad, Jag, No, Jim, Mohammed Ali och slutligen Jonas i mitten!

puss

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härligt med lite update Kajsa!

Till helgen smäller det vill jag lova, inte att leka med! Saknar dig.

2009-12-08 @ 18:32:21
URL: http://c-eecilia.blogspot.com
Postat av: Jonas

ja det var en riktigt skojj och lyckad födelsedag tycker jag! Tack! :) och en till återstår ;D Plus att det vankas härliga tider just nu och snart är det ju jul till och med så det här blir inte mindre än perfekt :D

2009-12-09 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0