Lucia firande, jobbigt för min del

Klockan är just nu 06:13 och jag brukar aldrig behöva kliva upp såhär tidigt när jag är hemma i ström. Men idag är det Lucia på skolan och självklart måste vi i media befinna oss i Aulan halv åtta. 45 minuter tidigare än vad tåget börjar. >< Jag, Sara o Malin ska fota. Vet inte om det kommer gå bra, fick inte till inställningarna igår riktigt så som jag ville ha dom. Ujjujj, men det löser sig nog. Efter två lucia tåg får vi gå hem! Jäkligt skönt! Då äre helg o jag blir glaad..

Ikväll ska jag nog bara se finalen på Idol, kanske dricka glögg o käka lite pepparkakor o vänta på morrondagen! Klockan 16 kommer mina favoriter o då kör vi en pizza sen öser vi :) Det blir kanon!


Foto: Sara Lundqvist

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du börjat skriva lite mer. Jätte fint kort på dig Kajsa :)

Kram från Liam och mig!

2009-12-11 @ 08:35:31
URL: http://angelicanorlander.blogg.se/
Postat av: pap

snyggt kort!!!!!!!

2009-12-11 @ 09:11:44
Postat av: Karro

Hej din tokfia!

Måste erkänna att jag glömt bort din blogg lite... :P

Kul att du skriver iaf :)

Håller med Angelica o pappa att du var jättefin på kortet!

Snart kommer jag hem o då blir det inte lugnt kan du du tro :P

PussPuss

2009-12-11 @ 13:48:19
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0