LÖRDAAAG!

YES!
Idag är det lördag. Äntligen, som jag har väntat. Ikväll ska jag, linnea o cecilia ösa järnet. Sitter o peppar här med pepp musik, även fast klockan bara är 09:22. Måste snart dra igång med städningen oxå, det ser förjävligt ut här måste jag säga. Ska dammtorka oxå. Sen måste jag ner på Heléns o kika på en tröja med, jag behöver verkligen nått nytt! Allt ska va klart tills klockan 16 då jag ska infinna mig nere på busstationen o vänta på mina älsklingar! Tyvärr kommer inte Marcus o Jocke, tråkigt :(

Undra om jag ska sätta igååång nu, va tycker ni?


Den här outfiten hade jag velat ha ikväll! Allt finns hos BikBok

Kommentarer
Postat av: Linnea

äre vi som ska ha kul eller :D

2009-12-12 @ 11:01:06
Postat av: Cecilia

Vare linnea som va full elleee ?

2009-12-13 @ 11:07:40
URL: http://c-eecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0