God jul!

Oj, vilka härliga dagar jag har haft sen jag sist bloggade! Det har varit fest, Elias har fyllt 18, det har vare julfest på julfest, två dagar i rad. Det gillas ju! Igår gjorde jag, Daniel, Kristina o Linnea oss i ordning för att fira jul i Odensala hos Lars-Erik och Lena. Där vare proppfyllt med människor ända nerifrån Götet, det var barn som skrek både av glädje och förtvivlan, hundar skällde och mat stoppades i munnen för fulla muggar! MUMS!
Det är roligt o se hur två olika familjer firar tillsammans pågrund av att deras föräldrar hittat varandra, jag har ju aldrig vart med om det. Men kvällen i helhet var trevlig.
Efter det åkte jag o Daniel hem till lägenheten o hade vår egna lilla julafton med paketöppning. Jag fick otroligt fina byxor av min älskling som jag blev mycket nöjd med! Tänkte att jag skulle visa dom senare här i bloggen, plus alla andra julklappar som jag har fått ikväll!

Åkte hem tidigt till ström imorse med bussen, gästerna kom och vi åt väääldigt god julmat. Jag blev proppmätt! Vi spelade sedan ett "julklappsspel", med tärningar, där man ska byta åt sig julklappar med både konstiga och riktigt bra innehåll! Jag lyckades få åt mig en jättefin matta med rosetter på som moster har vävt, en fickplunta och ett snappsglas set. Alla åkte hem och då började vi i bara familjen och öppna våra julklappar. I mina hittade jag, en frukostbricka, en afrikansk "tavla", nivet sånt svart långt huvud, (kommer inte på vad de heter) böckerna: Maskrosungen och Michael Jacksons självbiografi, presentkort på Åhléns, Lacoste parfym, klackskor, ljus, underkläder, plånbok, armbandsur, smycken, magdans-sjal som man har runt höften, pengar. Vare nått mer? Jaja, jag är iallafall super nöjd!

Nu måste jag gå o lägga mig, jag håller på o somnar. Men ni får lite bilder från när Elias fyllde år och från gårdagens julfirande!


Martin, Elias, Jag, Daniel och Calle på Boda Borg vid sumobrottningen!


Elias


Elias och Linnea


Jag och mina fina svägerskor Kristina och Linnea!


Jag o Daniel <3


Julklappsutdelning!


Lars-Erik fick en finfin mössa!


Daniel och jag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin mössa Lasse fick :)

Du fick alltså en lacostparfym? Hade jag aldrig kunnat gissa :O haha

2009-12-25 @ 13:10:19
URL: http://c-eecilia.blogspot.com
Postat av: Matilda

fin blogg ! :D

2010-01-15 @ 17:31:31
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0